Znamy program! Konferencja DOBRA MARKA NGO – CZAS DZIAŁAĆ!

Silna i stabilna finansowo organizacja pozarządowa to Twój cel? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, dlaczego dobry wizerunek NGO jest podstawą fundraisingu i współpracy z biznesem oraz jak prowadzić komunikację zewnętrzną, by budzić zaufanie. Konferencja DOBRA MARKA NGO – Czas Działać! jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC.

Kiedy? 9 grudnia 2021 w godzinach 10:00-17:00

Gdzie? Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto lub LIVE STREAMING

Jak się zarejestrować? Na https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango

Jeszcze raz o czym? O tym, że aby zacząć współpracę ze środowiskiem biznesowym, należy zrobić porządek z marką swojej organizacji. Bo prawdę mówi stare przysłowie: “Jak Cię widzą, tak Cię piszą”.

DOBRA MARKA NGO to zaproszenie do działania.

Fakt 1 – O współpracy pomiędzy sektorem pozarządowym a biznesem mówi się od wielu lat. Obie strony zrozumiały, że z tej relacji wynikają same korzyści. Jednakże po pierwszym zauroczeniu i udanych randkach, ten związek wymaga większego zaangażowania.

Fakt 2 – Marka to opowieść o unikalnych wartościach, które może dać od siebie organizacja pozarządowa. Aby ją napisać, organizacja musi poznać siebie, nauczyć się prowadzić dialog, a nie monolog. Skorzystać z dostępnych narzędzi.

CZY WARTO? PO CO? JAK TO ZROBIĆ?

Jeśli chociaż jedno z tych pytań powstało w Twojej głowie, ta konferencja jest dla Ciebie!

*Program może ulec zmianie.

09:30-10:00 – Jest konferencja, jest impreza! Powitalna kawa i ciastko 

10:00-10:10 – Ponieważ jesteście tego warci – prowadzący ujawniają się na scenie – Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC) i Ireneusz Osiński (Fundacja na Rzecz Rozwoju Talentów, Filmpressmedia)

10:10-10:15 – Prosto z serca – Łukasz Samborski, Dyrektor Fundacji RC i Marta Kosińska, Kierowniczka Kreatywnego Działu PR

Blok 1: Żelazne fundamenty 

10:15-10:35 – Rozpuszcza się w ustach, a nie w dłoni – czyli krótka historia o tym, jak wznieść się ponad szum – Łukasz Murawski, porozmawiajmyomarce.plotwiera się w nowej karcie

10:35-10:55 – Marka. Connecting people. Jak budować relacje wewnątrz zespołu, by wszyscy byli zaangażowani w tworzenie marki? – Katarzyna Mendelson-Maciejak,  menedżer ds. PR i Marketingu State Street Bank

10:55-11:15 – Ja jestem Marka. Ty jesteś pragnienie. Jak sprawić by ludzie cię lubili/kupili – Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY.pl

11:15- 11:50 – Dłuższa przerwa na networking 

Blok 2: Żelazne zaufanie do dobrej marki 

11:50-12:10 – Just do it. Twoja społeczność w social mediach: od odbiorcy do ambasadora.Agnieszka Zielonka, Fundacja DKMS 

12:10-12:30 – Ty tu urządzisz, czyli kreowanie marki osobistej w III sektorze.Marek Kamiński, Fundacja Marka Kamińskiego.

12:40-13:00 – Dłuższe życie każdej marki to… wiarygodność. Jak zapraszać ludzi do działania i prosić o pieniądze?Aleksandra Kuna, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! 

13:00- 13:15 – Krótka przerwa na networking

13:15-13:45 – Wszyscy mają markę. Mam i ja! Talk show z zaproszonymi gośćmi: Monika Brzozowska (Torus), Ewa Liegman (Hospicjum Pomorze Dzieciom) oraz Karolina Janik (Personal PR)

13:45-14:00 – Zakończenie części konferencyjnej

14:00 -14:50 – Lunch 

 Blok 3 – 14:50-16:30 – Warsztaty (obowiązkowa rejestracja)

Rozgłos doda Ci skrzydeł. Co i jak robić, by w mediach było głośno o działaniach naszej NGO?Karolina Janik, Personal PR

Mów mniej, będziesz wielki. Efektywna komunikacja NGO.Łukasz Murawski, Porozmawiajmyomarce.pl

A łyżka na to: niemożliwe! Jak czarować słowem, by nie lać wody i przekazać esencję tego, co chcemy.Magdalena Jabłońska, Fundacja RC

 
 

Mamy sto miejsc dla osób uczestniczących na miejscu, w Gdańsku. W razie obostrzeń zastrzegamy sobie możliwość zmniejszenia liczby osób.

Zapisz się już teraz! https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango

Śledź na bieżąco nasz profil na FB https://www.facebook.com/FundacjaRC

Współorganizatorem konferencji jest Pomorska Sieć COP.

Patronat Medialny nad konferencją objęło: NGO.PL, Porozmawiajmyomarce.pl. Marketer+ , Brief.pl

Partnerami są: Hotel Mercure Stare Miasto oraz Pracodawcy Pomorza, Brand 24

Konferencja jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 przekazanym przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.

Wydarzenie jest realizowane w ramach projektu „Pozarządowy survival- jak przetrwać (i się rozwijać) w pozarządowym świecie” – system wspierania 3 sektora w województwie Pomorskim przez Pomorską Sieć COP. Dofinansowano z budżetu samorządu województwa pomorskiego.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami UE dotyczącymi ochrony danych, prosimy o zapoznanie się warunkami korzystania z naszych usług. Nasze warunki opisują, w jaki sposób korzystamy z pozyskanych danych i dostępnych opcji w plikach Cookies.