Już 20 września spotykamy się w Olivia Centre w Gdańsku lub online na Konferencji Dobra Marka NGO 2. W praktyce. O narzędziach i sposobach na skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacjach pozarządowych opowiedzą specjaliści z branży.
Uwaga! Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązują zapisy: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango2
Poznaj pełen program: KLIK
Prelegenci i prowadzący
Łukasz Murawski | Porozmawiajmy o marce
Psycholog społeczny, absolwent Uniwersytetu SWPS. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z komunikacją firm. Wykłada psychologię marketingu i reklamy w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni.
Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości. Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi (Marketer+, OOH magazine, Nowy Marketing). Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów z światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu. Rozmawiał między innymi z takimi osobami jak Al Ries, Marty Neumeier, Martin Lindstrom, Rita Clifton, czy Chris Do. Rozmowy publikuje zarówno w prasie, jak i w formie video.
Bogusław Wieczorek | Olivia Centre
Pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. public relations, największego centrum biznesowego w Polsce. Odpowiada m.in. za współpracę pomiędzy środowiskiem biznesu a władzą publiczną, środowiskami nauki i trzeciego sektora. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz prawie nieruchomości. Członek Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Inicjator sprowadzenia do Polski praw autorskich do utworu „Czerwone Maki na Monte Cassino”.
Magdalena Skorupka-Kaczmarek | KomunikujMY
Przez dwadzieścia lat pracowała jako dziennikarka prasowa, radiowa i telewizyjna m. in. w TV Canal +, TVP, radiowej Trójce, czy Radiu Katowice. Była rzeczniczką prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza oraz rzeczniczka Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Współtworzyła kampanie wyborcze w wyborach samorządowych, do Parlamentu RP i Parlamentu Europejskiego.
Prowadziła gale i konferencje. Lubi stać przed kamerą i mieć do dyspozycji mikrofon. Kocha pisać i mówić. Jej pasją jest budowa wizerunku osób i firm. W lipcu 2019 roku założyła firmę KomunikujMY, w której może realizować swoje pasje i widzieć twarze zadowolonych Klientów, choć woli ich nazywać Partnerami na drodze do osiągnięcia komunikacyjnych celów. Uczy studentów dziennikarstwa UG oraz zarządzania projektami budowlanymi Politechniki Gdańskiej.
Kuba Dusza | Fundacja Leżę i pracuję
Copywriter, content creator. Przez lata zajmował się komunikacją, PR-em w największych korporacjach w Polsce. Kreatywnie wspiera firmy i organizacje w skutecznym oraz angażującym opowiadaniu o sobie. Aktywnie działa w Fundacji Leżę i Pracuję – jedynej agencji marketingowej, w której połowę pracowników stanowią osoby z niepełnosprawnościami. Jest wiceprezesem w Instytut Balticum, które realizuje projekty na rzecz kultury Pomorza.
Artur Sójka | Biznes Klub Polska
Mówca, trener i praktyk o bogatym doświadczeniu z zakresu networkingu i sprzedaży przez rekomendacje. Od 2007 roku działa na rynku networkingu i rekomendacji. Moderował sesje networkingowe podczas wielu konferencji biznesowych. Prowadzi Biznes Klub Polska, organizację rekomendacji biznesowych. Na stałe współpracuje jako felietonista Szefa Sprzedaży, Asa Sprzedaży oraz Gazety Ubezpieczeniowej.
Posiada certyfikat I stopnia facylitacji po kursie Tony Mann’a. Współtwórca bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Miał zaszczyt być mentorem dla kilkudziesięciu członków Toastmasters.
Współautor książki pt. Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń. Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców.
Wojciech Chrzan | Brand24
Analityk z wieloletnim doświadczeniem rozwijanym między innymi w KRD oraz jako szef globalnej analityki digitalowej w jednej z firm TOP 500 Fortune. Head of Insights w Brand24 – odpowiada za część analityczną Insights24 – dywizji, która dostarcza raporty szyte na miarę dla topowych marek. Fan szeroko pojętego digitalu, obserwator marek i Internetu.
Marta Dietrich | Fundacja RC
Zanim przeszła do III sektora pracowała w biznesie jako headhunterka i koordynatorka projektów. Jest między innymi specjalistką ds. zarządzania zasobami ludzkimi, absolwentką Uniwestytetu SWPS na kierunku Socjologia. Przeszła do III sektora, bo, jak mówi: „Pracą w NGO sprawiamy, że świat staje się lepszy”. Pełniła funkcję specjalistki ds komunikacji w Puckim Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio, a później specjalistką ds. relacji z darczyńcami i koordynatorką projektu w Fundacji Court Watch Polska: Wokanda Obywatelska. Tam też zarządzała grupą ponad 3 tys. wolontariuszy z całej Polski. Ma doświadczenie we wdrażaniu baz danych typu CRM, planowaniu strategicznym i kształtowaniu wizerunku organizacji. Obecnie związana jest z Fundacją RC, gdzie pracuje jako koordynatorka i ewaluatorka projektów, ponadto łączy interesy biznesu ze społecznymi jako fundraiserka w projekcie Pomorskiej Sieci Centrów Organizacji Pozarządowych – Akumulator Społeczny. Jest członkinią Pomorskiej Rady Organizacji Pozarządowych. Prowadzi szkolenia dla organizacji z zakresu fundraisingu i organizacji pracy wolontariuszy.
Michał Lech | Traffic Design
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz Universiteit van Amsterdam na kierunku MS, Social Theory and Public Affairs. Współzałożyciel Traffic Design, gdzie jest odpowiedzialny za współpracę z partnerami i relacje z kluczowymi klientami oraz zarządzanie projektami z zakresu brandingu, marketingu, public relations, społecznej odpowiedzialności. Zajmował się również produkcją Festiwalu Traffic Design, w ramach którego powstały dziesiątki murali, rzeźby oraz designerskie szyldy dla rzemieślników. Stowarzyszenie Traffic Design skupia się właśnie na działaniach na rzecz przestrzeni miejskiej i sztuki użytkowej, sprzeciwiając się architektonicznej bylejakości.
Maria Witecka-Wiese, Fundacja RC
Na co dzień koordynatorka projektów, na scenie pokazuje supermoce, które przewyższają najlepszego wodzireja! Rzeczowo, profesjonalnie, z klasą i dowcipem poprowadzi Was przez całą konferencję.
Od ponad 10 lat jest związana z sektorem pozarządowym. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Głównym przedmiotem jej badań naukowych była socjologia sportu i przemiany tożsamości. Dziś prowadzi badania (głównie jakościowe) dla Pomorskiej Pracowni Badań Obywatelskich. Ponadto do jej zadań należy opracowywanie koncepcji projektowych, organizacja szkoleń dla animatorów społecznych oraz pozyskiwanie partnerów.
Partner miejsca: Olivia Centre.
Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które od 16 lat uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.
Patronat medialny: ngo.pl, Marketer +, Zawsze Pomorze i Magazyn Pomorski.
Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.