Program Konferencji Dobra Marka NGO 2. W praktyce

Co zrobić, by Twoje NGO wzbudzało zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, żeby firmy nas wspierały? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, jakich narzędzi używać, aby Twoja organizacja miała dobry wizerunek. Weź udział w drugiej edycji Konferencji DOBRA MARKA NGO – w Gdańsku w Olivia Centre lub online 20 września. Przedstawiamy pełen program!

Zarezerwuj miejsce online: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango2

Poznaj bliżej prelegentów konferencji.

Weź udział w konkursie Daj się poznać!

Program konferencji Dobra Marka NGO 2.

9:00

Przyjdź na dziewiątą czyli powitalna kawa i rejestracja

9:30

Dzień dobry! Przywitanie gości i rozpoczęcie konferencji | Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC),  Artur Sójka (Biznes Klub Polska)

9:35

Dobra marka NGO żelaznym fundamentem? Wprowadzenie do konferencji | Dyrektor Fundacji RC, Łukasz Samborski

9:40 – 11:00*

NGO i biznes – jak to pożenić? Bogusław Wieczorek, pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. PR 

Strategia marki, czyli jedno pytanie, na które musisz znać odpowiedźŁukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce

Niech o nas mówią. Jak budować relacje z mediami?Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY

Potencjał relacji. Networking na żywo i Linked In w akcji |  Artur Sójka, Biznes Klub Polska

11:00 – 11:30*

Nie-przerwa, czyli potencjał relacji w praktyce. Poczęstunek i networking / Jesteś z nami online? Zostań, mamy dla Ciebie coś extra!

11:30-12:50*

Zebrane dane procentują. Budowanie bazMarta Dietrich, Fundacja RC

Copywriting i strona www – co naprawdę dają organizacji?Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję

Jak Cię piszą? Monitoring internetu i mediów społecznościowychWojciech Chrzan, Brand24 

Instrukcja obsługi marki. Brand manual w praktyce | Michał Lech, Stowarzyszenie Traffic Design

12:50 – 13:15

Finał konkursu Daj się zapamiętać i rozdanie nagród

około 13:20

Zakończenie części konferencyjnej

13:20 – 14:00

Zostań z nami, czyli ciąg dalszy networkingu

* Ze względu na przewidziane w programie dodatkowe atrakcje, godziny poszczególnych części konferencji mogą ulec lekkiej zmianie.

Poznaj bliżej prelegentów konferencji: kliknij tu

Partner miejsca: Olivia Centre.
Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.

Patronat medialny: ngo.pl, Marketer +, Zawsze PomorzeMagazyn Pomorski.

Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.

wesprzyj nas

Kumulujemy dobrą energię

Chcesz uwolnić społeczną energię? Wesprzyj nas! Twoje pieniądze pomogą działać ludziom, którzy mają możliwości i czas, aby zmieniać rzeczywistość.