Co zrobić, by Twoje NGO wzbudzało zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, żeby firmy nas wspierały? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, jakich narzędzi używać, aby Twoja organizacja miała dobry wizerunek. Weź udział w drugiej edycji Konferencji DOBRA MARKA NGO – w Gdańsku w Olivia Centre lub online 20 września. Przedstawiamy pełen program!
Zarezerwuj miejsce online: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango2
Poznaj bliżej prelegentów konferencji.
Weź udział w konkursie Daj się poznać!
Program konferencji Dobra Marka NGO 2.
9:00
Przyjdź na dziewiątą czyli powitalna kawa i rejestracja
9:30
Dzień dobry! Przywitanie gości i rozpoczęcie konferencji | Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC), Artur Sójka (Biznes Klub Polska)
9:35
Dobra marka NGO żelaznym fundamentem? Wprowadzenie do konferencji | Dyrektor Fundacji RC, Łukasz Samborski
9:40 – 11:00*
NGO i biznes – jak to pożenić? Bogusław Wieczorek, pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. PR
Strategia marki, czyli jedno pytanie, na które musisz znać odpowiedź | Łukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce
Niech o nas mówią. Jak budować relacje z mediami? | Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY
Potencjał relacji. Networking na żywo i Linked In w akcji | Artur Sójka, Biznes Klub Polska
11:00 – 11:30*
Nie-przerwa, czyli potencjał relacji w praktyce. Poczęstunek i networking / Jesteś z nami online? Zostań, mamy dla Ciebie coś extra!
11:30-12:50*
Zebrane dane procentują. Budowanie baz | Marta Dietrich, Fundacja RC
Copywriting i strona www – co naprawdę dają organizacji? | Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję
Jak Cię piszą? Monitoring internetu i mediów społecznościowych | Wojciech Chrzan, Brand24
Instrukcja obsługi marki. Brand manual w praktyce | Michał Lech, Stowarzyszenie Traffic Design
12:50 – 13:15
Finał konkursu Daj się zapamiętać i rozdanie nagród
około 13:20
Zakończenie części konferencyjnej
13:20 – 14:00
Zostań z nami, czyli ciąg dalszy networkingu
* Ze względu na przewidziane w programie dodatkowe atrakcje, godziny poszczególnych części konferencji mogą ulec lekkiej zmianie.
Partner miejsca: Olivia Centre.
Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.
Patronat medialny: ngo.pl, Marketer +, Zawsze Pomorze i Magazyn Pomorski.
Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.