Gdańska Akademia Fundraisingu | III edycja

Grantoza i projektoza należą zdecydowanie do przewlekłych chorób 3.sektora! Jednym ze skutecznych leków jest fundraising, czyli pozyskiwanie funduszy z innych źródeł niż publiczne. Wdrożenie fundraisingu jako działania organizacji nie jest prostym zadaniem, ale nie jest niewykonalne. Od czego zacząć? Od zapoznania się z tym jak to w ogóle działa, na czym polega i jak się za niego zabrać!

Tego dowiecie się zgłaszając się do 3.edycji Gdańskiej Akademii Fundraisingu!

Jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem fundraisingu do swojej NGO lub już go prowadzisz, ale nie daje on oczekiwanych efektów, to GAF będzie idealnym wsparciem, by rozwinąć się w tym kierunku!

To sprawdzony cykl szkoleniowy, w którym mogą bezpłatnie wziąć udział liderzy NGO oraz członkowie zespołów.

Program GAF 2024 - Terminy, tematy i prowadzące

  • 08.03 godz. 09:30- 15:45 – „Czym jest fundraising, a czym nie jest” – podstawy fundraisingu
  • 15.03 godz.  09:30- 15:45 – “Poznaj swój warsztat” – narzędzia fundraisingu
  • 05.04 godz. 09:30- 15:45 – „Współpraca zarządu organizacji z fundraiserem” – dla osób zarządzających NGO
  • 12.04 godz. 09:00-17:00 – „Wokół określonych wartości” – budowanie relacji z darczyńcami

Prowadząca: Agata Kozyr (bio poniżej)

  • 26.04 godz. 09:30- 15:45 –  „Stań na dwóch nogach – czyli jak wyjść z grantozy” – projektowanie produktów i usług oraz budowanie partnerstw z biznesem

Prowadząca: Magda Jabłońska

  • 10.05 godz. 09:30 – 12:30 –  „Kiedy button nie działa”– diagnoza strony www i kanałów komunikacji

Prowadząca: Marta Kosińska 

Udział w Gdańskiej Akademii Fundraisingu jest bezpłatny i jest skierowany do przedstawicieli/lek organizacji pozarządowych działających na terenie Gdańska.

Obowiązuje rejestracja: https://forms.gle/2Lxd5h3eCLyJyYZS9

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział w GAF? 

  1. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają gotowe narzędzia pracy do wdrożenia w swoich organizacjach,
  2. Szkolenia uwzględniają różne potrzeby organizacji, a trenerzy prowadzą je biorąc pod uwagę oczekiwania,
  3. Uczestnicy będą mogli skorzystać z mentoringu, jeśli będą obecni na wszystkich szkoleniach,
  4. Oferujemy przystąpienie do działającego już Klubu Fundraisera, co ma służyć nie tylko integracji, ale przede wszystkim przepływowi informacji o tym, co jest dla nas lokalnie ważne z punktu widzenia prowadzenia organizacji opartej na kilku źródłach dochodu.

Zadanie dofinansowane ze środków Miasta Gdańska.

Agata Kozyr

Inicjatorka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Certyfikowany Fundraiser. Absolwentka studiów MBA-SGH w Szkole Głównej Handlowej. Posiada 20-letnie doświadczenie w sektorze biznesu. Pracowała jako dyrektor handlowy i prezes firmy produkcyjnej z branży drzewnej zatrudniającej ponad trzysta osób. Pełniła rolę prezesa centrum badań klinicznych. Lubi wyzwania. Fundraisingiem zajmuje się już 6 lat. Od 2 lat w roli trenera i konsultanta. Jako doświadczony i kompetentny menedżer podjęła się budowy pierwszego w powiecie lęborskim hospicjum stacjonarnego. Od samego początku nadaje tej misji kierunek rozwoju. Zależy jej na profesjonalizacji trzeciego sektora. Jej ogromną siłą jest umiejętność nawiązywania relacji i pogłębiania ich w długiej perspektywie. Z pasją podchodzi do tematu rachunkowości zarządczej. Prowadzi własną firmę KFS Konsulting Fundraising Szkolenia.

Magda Jabłońska

 Pracuje od ponad 25 lat. Zaczynała w dyplomacji, potem w branży eventowej, działach marketingu aż po sektor pozarządowy. W każdym z tych obszarów zajmowała się głównie budową wizerunku i tworzeniem treści. Jest całkiem niezłym copywriterem, kocha słowa, żonglowanie nimi oraz komunikowanie za ich pomocą wartościowych znaczeń. Posiada moc łączenia ludzi wokół małych i dużych spraw związanych ze społeczną odpowiedzialnością, w której się wyspecjalizowała. W 2016 roku wróciła z Warszawy do rodzinnego Gdańska i całkowicie przeniosła swoje moce przerobowe do sektora trójmiejskich organizacji pozarządowych. Od 2018 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem Morena jako trenerka w tematyce promowania młodzieżowych projektów społecznych oraz działalności spółdzielni uczniowskich. W styczniu 2021 dołączyła do Fundacji RC, gdzie współtworzy Kreatywny Dział PR jako specjalistka ds. komunikacji i budowania partnerstw oraz jako doradczyni w Gdańskim Centrum Organizacji Pozarządowych w zakresie tych dwóch zagadnień. Jest pomysłodawczynią Spółdzielni Socjalnej Zeroban, która przerabia niepotrzebne materiały reklamowe na torby i różne akcesoria. Zafascynowana zagadnieniem ekonomii społecznej, promuje ją na każdym kroku. Najtrafniej pasuje do niej określenie „innowatorka zmian społecznych, która wymyśla, szkoli, doradza i sieciuje.”

Marta Kosińska

Ekspertka w zakresie pozyskiwania funduszy dla NGO, absolwentka Zawodowego Kursu Fundraisingu (Certified Fundraiser – 11) zgodnego ze światowymi kryteriami EFA (Excellence in Fundraising Training). Trenerka szkoleń, absolwentka Szkoły Trenerów Meritum dającej uprawnienia na poziomie 5 EQF (European Qualification Framework). Doradczyni organizacji pozarządowych w zakresie fundraisingu i PR. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Gdańskim, a także Studium Pozyskiwania i Rozliczania Funduszy dla Organizacji Pozarządowych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka licznych szkoleń międzynarodowych i krajowych z tematyki projektowania zmiany społecznej, pracy na rzecz osób wykluczonych oraz specyfiki działania NGO, w tym Szkoły Liderów 2010. Od 16 lat z powodzeniem tworzy i koordynuje projekty w organizacjach pozarządowych w Gdańsku. Za inicjatywę i realizację wieloletnich działań „Edukacja Bez Tabu” oraz „Poradnia Bez Tabu” wraz z zespołem Poradni została uhonorowana Europejską Nagrodą Tolerancji Tolerantia 2012. Od 2020 roku jest związana z Fundacją RC, gdzie zajmuje się pozyskiwaniem funduszy, a także prowadzi szkolenia i doradztwo dla organizacji pozarządowych.

.

wesprzyj nas

Kumulujemy dobrą energię

Chcesz uwolnić społeczną energię? Wesprzyj nas! Twoje pieniądze pomogą działać ludziom, którzy mają możliwości i czas, aby zmieniać rzeczywistość.