LinkedIn dla organizacji pozarządowych – narzędzie do skutecznego nawiązywania relacji | Szkolenie GCOP

Chcesz nawiązać nowe partnerstwa dla swojej organizacji? Chcesz poznać przedsiębiorstwo, które wesprze Cię w realizacji Twoich projektów? Szukasz do tego skutecznych sposobów i narzędzi?

Zapraszamy do udziału w szkoleniu “Gdzie Facebook nie może, tam na LinkedIna pośle – czyli skuteczne nawiązywanie partnerstw do realizacji projektów i misji organizacji” oraz zdobycia praktycznej wiedzy z Arturem Sójką! Już 22 i 23 listopada* w godzinach 17:00 – 19:30 przy ul. Wita Stwosza 23, przekonasz się, że LinkedIn to niezbędne narzędzie w Twojej pracy w organizacji pozarządowej! 

*UWAGA! Szkolenie jest jednodniowe, data do wyboru w formularzu zapisowym:
https://forms.gle/DhW4EH2VpQTo6Mi27

Uczestnicy szkolenia muszą mieć ze sobą własnego laptopa oraz założony profil organizacji na platformie LinkedIn.


Na spotkanie zapraszamy organizacje pozarządowe z Gdańska lub działające na jego terenie.

Dlaczego warto?
Podczas szkolenia poznasz praktyczne zastosowanie aplikacji LinkedIn w celu budowania partnerstw i wzbijesz swoje NGO na wyższy poziom. Nie musisz obawiać się, że wcześniej nie korzystałeś/aś z tej platformy, wszystkiego się nauczysz. Ważne, aby Twoja organizacja miała już założony profil. Podczas spotkania uzupełnisz go o odpowiednie informacje. Dzięki szkoleniu spełnisz swoje cele szybciej, łatwiej i efektywniej!

Szkolenie poprowadzi  Artur Sójkapraktyk i trener z zakresu sprzedaży. Z sukcesami prowadzi swój profil na portalu LinkedIn i uczy innych jak to robić. Stawia na praktyczny aspekt działalności w tym kanale komunikacji. W latach 2008 – 2016 prowadził szkolenia z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji. Jest Prezesem polskiej organizacji rekomendacji biznesowych Biznes Klub Polska.

Plan szkolenia

  1. Czym jest LinkedIn?
  2. Jakie może dać korzyści Tobie i Twojej organizacji?
  3. Personal branding jako element sukcesu na LinkedIn, czyli kształtowanie marki swojej i organizacji.
  4. Social selling, rozumiany jako osiąganie korzyści przez organizację (odpowiednie przedstawianie swoich projektów, działań w social mediach tak, aby docierały do potencjalnych partnerów oraz określonych odbiorców).


Do zobaczenia!

Zadanie realizowane w ramach Gdańskiego Centrum Organizacji Pozarządowych, dofinansowanego ze środków Miasta Gdańska.

wesprzyj nas

Kumulujemy dobrą energię

Chcesz uwolnić społeczną energię? Wesprzyj nas! Twoje pieniądze pomogą działać ludziom, którzy mają możliwości i czas, aby zmieniać rzeczywistość.