Zapraszamy na warsztat z tworzenia treści dopasowanych do ich odbiorców.
🟠 Data: czwartek 12.06 w godz.10:00 – 13:20
🟢 Miejsce: ul. Wita Stwosza 23, Gdańsk (siedziba Fundacji RC); sala szkoleniowa, II piętro.
🟠 Zapisy: LINK. Udział w warsztacie jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Obowiązuje zasada Kto pierwszy ten lepszy!
Dołącz do warsztatu, który pokaże Ci, jak skutecznie personalizować komunikację z różnorodnymi odbiorcami – od seniorów, przez przedstawicieli NGO, po biznes!
Nauczysz się, jak dobierać język korzyści i styl wypowiedzi, by skutecznie docierać z przekazem na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz w korespondencji mailowej.
W praktycznych ćwiczeniach sprawdzisz, jak prezentować swoją organizację w zależności od grupy docelowej oraz jak tworzyć dopasowane posty i maile. Dowiesz się, jak budować relacje i angażować odbiorców dzięki świadomie dobranym słowom i tonowi komunikacji.
Ten warsztat to doskonała okazja, by wzmocnić swoją skuteczność komunikacyjną i zyskać nowe narzędzia do codziennej pracy.
Prowadząca: Magdalena Jabłońska – Profil na LinkedIn
Magda łączy ludzi z dobrym inicjatywami i biznesem. Praktykuje i zajmuję się społeczną odpowiedzialnością biznesu i NGO. Wymyśla, doradza, szkoli, mentoruje i sieciuje.
Ponad 25 lat temu zaczynała w dyplomacji, potem w branży eventowej i działach marketingu aż po sektor pozarządowy. W każdym z tych obszarów zajmowała się głównie budową wizerunku i tworzeniem treści. Jest świetną copywriterką, kocha słowa, żonglowanie nimi oraz komunikowanie za ich pomocą wartościowych znaczeń. Urodzona networkerka – posiada moc łączenia ludzi wokół małych i dużych spraw, szczególnie spod znaku CSR-u. W 2016 roku wróciła z Warszawy do rodzinnego Gdańska i całkowicie przeniosła swoje moce przerobowe do sektora trójmiejskich organizacji pozarządowych, zaczynając od koordynacji Gdańsk Business Run. Od 2018 roku współpracowała ze Stowarzyszeniem Morena jako trenerka w tematyce promowania młodzieżowych projektów społecznych oraz działalności spółdzielni uczniowskich. W styczniu 2021 dołączyła do Fundacji RC, gdzie współtworzy Kreatywny Dział PR jako specjalistka ds. komunikacji i budowania partnerstw oraz jako doradczyni w Gdańskim Centrum Organizacji Pozarządowych w zakresie tych dwóch zagadnień. Jest pomysłodawczynią Spółdzielni Socjalnej Zeroban, która przerabia niepotrzebne materiały reklamowe na torby i różne akcesoria. Redaktorka Magazynu Pomost.
—
Projekt jest dofinansowany ze środków Miasta Gdańska w ramach projektu Dobra Marka NGO 3.0. Udział w warsztatach mogą wziąć jedynie osoby reprezentujące NGO zarejestrowane w Gdańsku.