Sprzedaż i marketing organizacji i podmiotów ekonomii społecznej na eventach to temat trzeciego spotkania w ramach Akademii Pomorskiej Ekonomii Społecznej.
Zapraszamy przedstawicieli PES i NGO 28 czerwca o 13:00 do naszej Fundacji, do Dobrego Dealu – sklepu ekonomii społecznej.
Obowiązują zapisy: https://forms.gle/fkbWUvhWQB9AY5Dg7
- 13:00-14:30 – wybrane aspekty z obszaru sprzedaży i marketingu, kontekst sprzedaży na eventach, budowanie baz danych (crm), pracowanie na relacjach z klientami vs jednorazowi klienci.
- 14:45 – 15:45 – na podstawie doświadczeń PES – wystawców zeszłorocznego Jarmarku Dominikańskiego przeprowadzimy jego ewaluację w formule warsztatu grupowego. Na forum zostaną omówione problemy i kejsy, które pojawią się w trakcie warsztatu, a związane są ze sprzedażą na eventach.
- 16:00 – 19.00 konsultacje indywidualne dla chętnych – wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie (zaznaczenie w formularzu zgłoszeniowym). Tematy na konsultacje indywidualne mogą dotyczyć nie tylko sprzedaży podczas Jarmarku Dominikańskiego, ale również innych aspektów związanych ze sprzedażą i marketingiem.
Cykl spotkań organizowany jest przez Fundację RC w ramach projektu pozakonkursowego „Pomorski system przedsiębiorczości społecznej: koordynacja rozwoju ekonomii społecznej w województwie pomorskim na lata 2019-2022” realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020