Zakres obowiązków:
– prowadzenie pełnej księgowości organizacji, w szczególności:
obsługa księgowo-finansowa zgodna z obowiązującymi przepisami,
kontrola i analiza dokumentów finansowych,
przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz zamykanie ksiąg rachunkowych.
– rozliczanie dotacji i sprawozdawczość projektowa dla instytucji publicznych,
-rozliczanie podatków i zobowiązań publiczno-prawnych (CIT, VAT, PIT, ZUS),
– kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami,
– wyliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilno-prawnych,
– sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudnienia, przebiegu oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych (umowy, świadectwa pracy, aneksy),
– sporządzenie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PFRON,
– prowadzenie doradztwa księgowego dla organizacji pozarządowych,
– prowadzenie szkoleń z zakresu księgowości i prawa pracy dla organizacji pozarządowych,
– koordynowanie obiegu dokumentów i archiwizacja dokumentów księgowych,
– współpraca z instytucjami zewnętrznymi, z pracownikami i przełożonymi.
Oferujemy:
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu,
– pracę stacjonarną z doświadczonym zespołem w Fundacji RC w Gdańsku Oliwie,
– indywidualną ścieżkę rozwoju,
– wiele możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności,
– udział w szkoleniach i konferencjach dla reprezentantów organizacji pozarządowych, udział w szkoleniach wewnętrznych, rozwój poprzez współpracę z osobami z wieloletnim doświadczeniem pracy w organizacjach pozarządowych,
– możliwość realizowania własnych pomysłów na działania w przestrzeniach Fundacji.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości, finansów lub pokrewnych dziedzin,
– co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego, preferowane w organizacjach pozarządowych (NGO),
– znajomość systemu 2do2 oraz przepisów dotyczących rachunkowości, podatków i finansów publicznych,
– znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności dotyczących osób z niepełnosprawnościami,
– umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami prawa,
– znajomość programów kadrowo-płacowych i programu Excel.
– doświadczenie w obsłudze dotacji publicznych,
– skrupulatność, odpowiedzialność, samodzielność.
Mile widziane:
– prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców,
– znajomość specyfiki działania fundacji i stowarzyszeń.
Osoby zainteresowane pracą w Fundacji RC prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@fundacjarc.org.pl
W tytule maila prosimy napisać: “Samodzielna/y księgowa/y z obsługą kadrowo-płacową”
w treści maila prosimy wkleić następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Regionalne Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych w celu prowadzenia tej oraz przyszłych rekrutacji.