Uwaga! Nabór filmów na konkurs przedłużony do piątku, 16 września godz. 17:00!
Powiedzieć o swojej organizacji w 30 sekund? To możliwe!
Rusza konkurs “Daj się zapamiętać!” – wyłącznie dla uczestników Konferencji DOBRA MARKA NGO 2. W praktyce – reprezentantów organizacji pozarządowych. Na najlepszych czekają nagrody (1. miejsce to nagroda o wartości ponad 3 800 zł ufundowana przez Brand24).
Jak wziąć udział w konkursie?
Nagraj krótki (max. 30 sek.) film* w stylu elevator speech/pitch** (“prezentacja w windzie”), na którym przedstawisz Twoją NGO lub określone jej działanie. Uwaga, jest kilka warunków! Po pierwsze: miejscem nagrania filmu musi być… winda! Wyobraź sobie, do kogo chcesz mówić i jaki ma być cel Twojej wypowiedzi. Pamiętaj, że w “elevator speech/pitch” chodzi o to, żeby przyciągnąć uwagę, dać się zapamiętać i zachęcić do rozmowy.
Zanim zaczniesz nagrywać, koniecznie przeczytaj cały REGULAMIN konkursu – dowiesz się między innymi, co jury weźmie pod uwagę przy ocenie filmów.
Na filmy czekamy do piątku, 16 września, godz. 17:00.
Formularz zgłoszeniowy: https://bit.ly/3wNaed9
*1. Pod pojęciem Filmu Konkursowego Organizator rozumie nagranie audio-wideo trwające maksymalnie 30 sekund, którego tematem jest dana organizacja pozarządowa i/lub jej działania/działanie.
2. Osoba występująca w Filmie musi być jednocześnie osobą zgłaszającą Film na Konkurs (wypełniającą formularz zgłoszeniowy).
3. Miejscem realizacji filmu musi być winda osobowa lub towarowa (dopuszcza się nagranie wejścia do windy i wyjścia z windy).
4. Kadr Filmu musi być poziomy.
5. Film musi być opatrzony tytułem, który będzie zawierał wyłącznie:
– nazwę organizacji pozarządowej lub skrót tej nazwy
– imię i nazwisko (lub tylko imię) osoby występującej w Filmie.
6. Film Konkursowy musi zostać umieszczony na platformie YouTube w taki sposób, by Film był dostępny do wglądu dla Organizatora Konkursu.
7. Link umożliwiający dostęp do Filmu na platformie YouTube należy umieścić we wskazanym miejscu w formularzu zgłoszeniowym.
8. Film Konkursowy może być zrealizowany przez więcej niż jedną osobę.
9. Film musi przedstawiać wypowiedź tylko jednej osoby (monolog).
10. W Filmie mogą wystąpić także inne osoby, ale nie mogą one występować w charakterze reprezentantów danej organizacji pozarządowej.
11. Prezentacja w filmie innych zdjęć lub grafik (tzw. “przebitek”) niż nagranie wejścia do windy i wyjścia z windy jest niedozwolona.
12. Osoba występująca w Filmie musi być członkiem zespołu Organizacji pozarządowej, o której mowa w Filmie.
13. Osoba występująca w Filmie musi posiadać zgodę na zgłoszenie Filmu na Konkurs udzieloną przez osoby uprawnione do reprezentowania organizacji pozarządowej, o której mowa w Filmie. Informację o tej zgodzie zawiera się we wskazanym do tego miejscu w Formularzu Zgłoszeniowym.
14. Do udziału w konkursie zostaną zakwalifikowane wyłącznie te Filmy Konkursowe, które spełniają powyższe wymagania techniczne i formalne.
**Tzw. „elevator speech/pitch” jest jedną z najpopularniejszych metod autoprezentacji. W dosłownym tłumaczeniu znaczy tyle, co „prezentacja windowa”.
Nazwa jest nieprzypadkowa. Chodzi bowiem o to, aby w jak najlepszy sposób przedstawić swoją ofertę w bardzo krótkim czasie – około 20 sekund, czyli tyle, ile przeciętna winda jedzie od parteru na najwyższe piętro.
Ok, ale po co w ogóle prezentować się w windzie?
Potraktuj windę jako swego rodzaju metaforę. Istota polega na tym, aby wykorzystywać nadarzające się okazje – mając na uwadze, że ludzie mają coraz mniej czasu i są bombardowani coraz większą liczbą informacji.
To niesamowite, że tak często nie wykorzystuje się potencjału ukrytego w informowaniu napotykanych ludzi o tym, co ma się do zaoferowania, podczas gdy jedna taka „przypadkowa” rozmowa może skończyć się wieloletnią współpracą.
O szczegółach “elevator speech” / „elevator pitch” więcej dowiesz się tu:
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-elevator-pitch-czyli-jak-w-kilka-minut-przekonac-innych-do-swojego-projektu