Co zrobić, by Twoje NGO wzbudzało zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, żeby firmy nas wspierały? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, jakich narzędzi używać, aby Twoja organizacja miała dobry wizerunek. Weź udział w drugiej edycji Konferencji DOBRA MARKA NGO – w Gdańsku w Olivia Centre lub online 20 września.
Zarezerwuj miejsce: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango2
i weź udział w konkursie: https://bit.ly/3KIjuFd
W tym roku stawiamy kolejny krok, przechodzimy do praktyki Dobrej Marki NGO. Konferencja jest zachętą, by sięgnąć dalej, wyżej, śmielej. Chcemy, by organizacje pozarządowe korzystały z rozwiązań komunikacji zewnętrznej, które okazały się skuteczne również w sektorze prywatnym. Wykluczeniu biznesowemu NGO mówimy NIE! Dlatego konferencja odbędzie się w przestrzeni, która napędza dobre praktyki współpracy tych dwóch sektorów. Partnerem miejsca jest Olivia Centre.
Wierzymy, że skuteczność i ranga działań społecznych zależy od współpracy NGO z firmami – mamy na myśli fundraising, ale też dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Ludzie, którzy zakładają fundacje lub stowarzyszenia, są entuzjastami i często działają intuicyjnie, a dzięki konferencji mogą nauczyć się, jak stać się profesjonalnymi strategami. Taki jest cel projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora”. Konferencja “Dobra Marka NGO” jest jego częścią.
Na żadnej standardowej konferencji nie ma elementów, które wprowadzimy 20 września w Olivia Centre, a które będą niecodziennymi metodami promocji. Między innymi: momenty z muzyką na żywo czy show aktorów. Reszty atrakcji nie ujawniamy nawet prelegentom!
Oprócz tego zaangażujemy uczestników w przebieg całego eventu. W ten sposób zaprezentujemy szereg narzędzi, dzięki którym organizacje pozarządowe będą mogły odróżnić się od innych i skutecznie budować relacje.
Pokażemy w praktyce, jak wykorzystać skuteczność LinkedIn i jak otworzyć się na networking. Dowiesz się, jak i po co kontaktować się z mediami. Pokażemy naprawdę dobry copywriting i sprawdzimy jego siłę. Zobaczysz, jak użyteczne są profesjonalne bazy danych i jak prowadzić monitoring Internetu.
Dynamiczny przebieg konferencji zapewnią jej prowadzący:
Artur Sójka, Prezes Biznes Klub Polska, wielokrotnie nagradzany mówca, trener, ekspert networkingu od 2007 roku,
oraz Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC), z 12-letnim doświadczeniem w sektorze NGO – na scenie pokazuje swoje supermoce. Rzeczowo, z klasą i dowcipem poprowadzi uczestników przez całą konferencję.
Program konferencji to aż 8 składowych budowania marki i realizowania jej strategii. Jest bogaty w wystąpienia renomowanych ekspertów-praktyków – wystąpią m.in.:
NGO i biznes – jak to pożenić? Bogusław Wieczorek, pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. PR
Strategia marki, czyli jedno pytanie, na które musisz znać odpowiedź – Łukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce
Niech o nas mówią. Jak budować relacje z mediami? – Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY
Copywriting i strona www – co naprawdę dają organizacji? – Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję
Potencjał relacji. Networking na żywo i Linked In w akcji – Artur Sójka, Biznes Klub Polska
Zebrane dane procentują. Budowanie baz – Marta Dietrich, Fundacja RC
Jak Cię piszą? Monitoring internetu i mediów społecznościowych. Wojciech Chrzan, Brand24
Instrukcja obsługi marki. Brand manual w praktyce. – Michał Lech, Stowarzyszenie Traffic Design
Partner miejsca: Olivia Centre.
Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.
Patronat medialny: ngo.pl, Marketer +, Zawsze Pomorze i Magazyn Pomorski.
Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.