Jak napisać ofertę współpracy marketingowej. Projektowanie wzoru na żywo krok po kroku | Warsztat

Zapraszamy na warsztat „Jak napisać ofertę współpracy marketingowej. Projektowanie wzoru na żywo krok po kroku”. 
➡ 29.06, godz. 10:00-16:30. Gdańsk, al. Grunwaldzka 5

Udział bezpłatny, obowiązują zapisy: https://forms.gle/882CBNgY3QSUrYB5A

Podczas spotkania będziemy pracować nad stworzeniem wzoru oferty współpracy naszej organizacji, której celem będzie pozyskanie partnerów m.in. biznesowych. Na kartkach, flipchartach, albo na własnych laptopach. Indywidualnie lub w grupie jeśli komuś będzie raźniej.

Podczas warsztatu zadzieją się następujące rzeczy:
1. przypomnimy sobie co musi znaleźć się w ofercie;
2. zastanowimy się, jakie są nasze silne punkty i co możemy zaoferować;
3. określimy nasze potrzeby i jakiej współpracy oczekujemy;
4. wypiszemy sobie wzajemne świadczenia (finansowe, barterowe, wizerunkowe lub inne);
5. wybierzemy narzędzie, na którym będziemy ofertę tworzyć;
6. zastanowimy się nad kolorystyką, fontem, ilustracjami;
7. napiszemy profesjonalny opis naszej organizacji;
8. wybierzemy potencjalnych (lub wymarzonych) partnerów z różnych sektorów;
9. spersonalizujemy nasz wzór pod nich dzięki wybranym elementom.

Celem warsztatu jest wyjście z gotowcem do zastosowania już w praktyce. Dlatego w miarę możliwości zachęcamy uczestniczki i uczestników do przyjścia z własnym laptopem (i Internetem), by pracować już na konkretach. Jeśli jest to niemożliwe, prosimy o wcześniejszy sygnał, postaramy się znaleźć rozwiązanie.

Zapewniamy obiad oraz poczęstunek w przerwach na kawę. 

Prowadząca: Magda Jabłońska

Jest specjalistką ds. komunikacji i budowania partnerstw w Fundacji RC, ale także jest założycielką spółdzielni socjalnej Zeroban – w związku z tym bardzo dobrze zna realia i potrzeby osób wykluczonych z rynku pracy. Zeroban od początku wojny zorganizowało pracę dla łącznie 10 kobiet ze wschodu.
 
Magda jest specjalistką w zakresie CSRu oraz networkingu, ma szerokie kontakt w trójmiejskim środowisku biznesowych oraz HR z uwagi na wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Jest także organizatorką Sklepu Społecznego w Manhattanie z ramienia Stowarzyszenia Morena.
 
Ma kompetencje z zakresu copywritingu, współpracy z mediami, organizacji kampanii społecznych oraz koordynacji projektów społecznych (m.in Gdańsk Business Run, #ngosySZYJĄMASKI)


Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

wesprzyj nas

Kumulujemy dobrą energię

Chcesz uwolnić społeczną energię? Wesprzyj nas! Twoje pieniądze pomogą działać ludziom, którzy mają możliwości i czas, aby zmieniać rzeczywistość.