Wirtualne biuro daje możliwość rejestracji organizacji bez posiadania fizycznej siedziby.
POSIADANIE WIRTUALNEGO BIURA GWARANTUJE:
– posiadanie adresu potrzebnego do rejestracji organizacji
– obsługę pocztową
– zamykaną szafkę na dokumenty Twojej organizacji
– możliwość wynajmu sal w naszej siedzibie po preferencyjnych cenach.
Mając na uwadze bezpieczeństwo i ochronę zdrowia, a także zminimalizowanie ryzyka zakażenia chorobą koronawirusową COVID-19 odbiorców oraz pracowników Fundacji RC, przedstawiamy regulamin stanowiący zbiór najważniejszych zasad obowiązujących w czasie pandemii.
Koniecznie zapoznaj się z naszym regulaminem.
Działajmy razem – w trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie!
Zgodnie z obowiązującymi przepisami UE dotyczącymi ochrony danych, prosimy o zapoznanie się warunkami korzystania z naszych usług. Nasze warunki opisują, w jaki sposób korzystamy z pozyskanych danych i dostępnych opcji w plikach Cookies.